ariston

Immergas Victrix X 26 E20 E37 HDIMS10 IM01

Oprava plynového kotle IMMERGAS – HDIMS10 IM01 – Chyba podpětí E37 a E20

Výrobce: Immergas Victrix X 26, HDIMS10 IM01

Závada: Immergas Victrix X 26 EXA je nástěnný kondenzační kotel – hlásí chybu podpětí.

 

HDIMS10 IM01

Typ kotle:  IMMERGAS HDIMS10 IM01 3029202 1038389 VICTRIX PLUS 26, Reg. CE 51BT3617 B&P Bertelli & Partners 86080.4, E20 E37, hdims10-im01-immergas-victrix-exa-2428-victrix-26-kw-rev201126-kw-plus, Vitrix, Kotel Vaillant porucha F61, Vaillant ecoTEC plus VU INT 186/3-5 padá do chyby, Victrix X 12 X12, MINI EOLO 24 kW

Další typy modulů, které jsme doposud neopravovali: B&P 70270.4, DIMS37-IM01, DIMS37, Cod. b&p: 16773.05, Cod: 1.027417, Reg.CE 51BN2289  B&P DIMS2, Immergas Mini kw special, Avio Zeus kw 1.025995 DIMS15, REG CE 51BN2289. Cod B&P 1669, B&P DIMS01-TH01, DIMS09-IM01, Immergas EOLO Star DIMS09-IM03, Immergas Mini kw special, Avio Zeus kw 1.025995 DIMS15, REG CE 51BN2289. Производитель B&P, Cod B&P 16693.02, 180923B80725, Star 24 3 E (1.025378),BERTELLI & PARTNERS B&P; DIMS09 Cod b&p; 16841 Reg CE 51BN2289, DIMS09-IM02, MLC24-SA01, DIMS09-IM03, DIMS01-DD01, DIMS07-FEO01, DIMS09-IM03, DIMS08-DD01, Bertelli & Partners AM54 – IMS V.2.00 Cod. 1.015792, PCB: 70079.5

Aktualizace ze dne 18.10.2021

Jiná znění průběhu závady:

Dobrý den, kotel nám hlásí chybu E37, a bliká ukazatel reset, po zmáčknutí se nic neděje a chyba stále ukazuje. Při této chybě neteče teplá voda a ani nejde topení. Vždy to trvá tak 30 min, než kotel přestane ukazovat chybu. Vždy začínáme a vypínáme ze zásuvky a mačkáme tlačítko reset, po nějaké době naskočí a funguje. Takto to musíme dělat každé ráno. I občas v průběhu dne.

Kotel nám hlásí chybu E37 a bliká ukazatel reset. Po zmáčknutí se nic neděje a chyba stále ukazuje. Při této chybě neteče teplá voda a ani nejde topení.

 

    Pošlete nám dotaz:

    Jednoduše vyfoťte porouchané zařízení nebo desku s plošnými spoji (pokud již na desce nebyly prováděny pokusy o opravu) a pošlete prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Uveďte ještě typ zařízení a letmý popis závady. Obratem Vám zašleme odpověď a návrh řešení opravy. Můžete tak zvážit, zda se vyplatí desku opravit nebo ne.
    Položky označené * je nutné zadat

    Jméno: *

    E-mail: *

    Telefon:

    Předmět:

    Vaše zpráva:

    Jaká je četnost poruchy?

    Někdy funguje a někdy neNefunguje vůbec

    Jaký byl průběh poruchy zařízení?

    Závada se objevovala postupněZávada se objevila během provozuZávada se objevila náhle po zapnutíZávada se objevila po delší době nepoužívání zařízeníJiný způsob projevení závady

    Můžete přiložit 2 obrázky nebo jiné soubory o velikosti do 3MB:

    Tagged on: